Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3450
Назва: Психологічні особливості впровадження дистанційних технологій у навчальний процес ВНЗ
Інші назви: Psychological characteristics of implementing remote technology in higher education course
Автори: Чумак, В. В.
Chumak, V. V.
Ключові слова: міжособистісне спілкування
дистанційні технології
традиційне навчання
самоорганізація навчальної діяльності
interpersonal communication
remote sensing technology
traditional teaching
self-organizing learning activities
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Чумак В. В. Психологічні особливості впровадження дистанційних технологій у навчальний процес ВНЗ / В. В. Чумак // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 199-208.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається зміст поняття «дистанційне навчання», розглядаються позитивні і негативні сторони дистанційного навчання, проблема самоорганізації навчальної діяльності студентів при впровадженні дистанційних технологій у навчальний процес вищого навчального закладу, проблема міжособистісного спілкування викладача зі студентами. Виявлено, що неповноцінність спілкування учасників дистанційного навчального курсу часто призводить до фрустрації, спричиненої почуттям самотності і незадоволеною потребою в спілкуванні. Для вирішення даних проблем в роботі про-понується така модель навчання, яка об’єднує елементи дистанційного та традиційного навчання. У роботі показано, що впровадження дистанційних технологій у навчальний процес вищого навчального закладу дозволяє істотно підвищити ефективність традиційної лекції, практичного заняття. Maintenance of concept is examined in the article «distance technologies», the positive and negative sides of the controlled from distance teaching are examined, problem of educational activity of students at introduction of the controlled from distance technologies in the educational process of higher educational establishment, problem of interpersonality intercourse of teacher with students. It is exposed, that inferiority of intercourse of participants of the controlled from distance educational course often results in frustpasii caused by sense of loneliness and dissatisfied necessity in intercourse. For working out these problems such model of teaching, which unites the elements of the controlled from distance and traditional teaching, is in-process offered. It is in-process rotined that introduction of the controlled from distance technologies in the educational process of higher educational establishment allows substantially to promote efficiency of traditional lecture, practical employment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3450
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chumak.pdf765.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.