Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3373
Title: | Арт-терапевтичні техніки як важливий чинник удосконалення професійної діяльності учителів початкової школи (сучасний польський досвід) |
Other Titles: | Art therapy techniques as an important factor to improve the professional activity of primary school teachers (modern polish experience) |
Authors: | Андрушкевич, Ірена Andrushkevich, Irena |
Keywords: | арт-терапія нова парадигма система освіти у Польщі професійні можливості художньо–педагогічна освіта професійна культура a new paradigm system of education in Poland the art and pedagogical education the professional possibility |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Андрушкевич І. Арт-терапевтичні техніки як важливий чинник удосконалення професійної діяльності учителів початкової школи (сучасний польський досвід) / І. Андрушкевич // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 119-125. |
Abstract: | У статті обґрунтовується нова парадигма арт–терапії як універсальної виховної системи, здатної оптимізувати процес особистісного розвитку молодших школярів у складних умовах сучасного суспільного буття. Підкреслюється, що важливим завданням педагогічної науки є розробка системи художньо–педагогічної освіти майбутніх учителів початкової школи Польщі. A new paradigm of art therapy is proved in this article. Art therapy is an universal educational system to be able to optimization individual evolution process of any human being in complicated conditions of the present–day social being. It is important today that the main task of the pedagogical science is to make system of the art education and of o future teacher of primary school in Poland. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3373 |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.