Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3169
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостенко, А. А.-
dc.date.accessioned2019-08-15T09:26:57Z-
dc.date.available2019-08-15T09:26:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКостенко А. А. Філософські засади формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до використання мультимедійних технологій у початковій школі / А. А. Костенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 210-215.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3169-
dc.description.abstractУ статті розглянуто філософські засади формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до використання мультимедійних технологій у початковій школі. Зокрема, охарактеризовані особливості чуттєвого пізнання. The article focuses on philosophical foundation of developing foreign language teachers’ readiness to use multimedia technologies in primary school. Particularly, the specific features of sensory perception are characterized.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмультимедійні технологіїuk
dc.subjectінформаційне суспільствоuk
dc.subjectчуттєве пізнанняuk
dc.subjectmultimedia technologiesuk
dc.subjectinformation societyuk
dc.subjectsensory perceptionuk
dc.titleФілософські засади формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до використання мультимедійних технологій у початковій школіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kostenko.pdf513.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.