Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3051
Назва: | Методологічні підходи до формування культури здоров’язбереження як світоглядної орієнтації майбутніх фахівців у цілісному освітньо-виховному процесі вищого навчального закладу |
Інші назви: | Методологические подходы формирования культуры здоровьесбережения как мировоззренческой ориентации будущих специалистов в целостном учебно-воспитательном процессе высшего учебного заведения Methodological approaches to forming health-saving culture as an outlook orientation of future specialists in the integral educational process of higher educational establishment |
Автори: | Башавець, Наталія Андріївна Bashavets, Nataliia Andriivna |
Ключові слова: | методологічні підходи формування культури здоров’язбереження цілісний освітньо-виховний процес вищого навчального закладу методологические подходы формирование культуры здоровьесбережения учебно-воспитательный процесс высшего учебного заведения methodological approaches forming health-saving culture integral educational process of higher educational establishment |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Башавець Н. А. Методологічні підходи до формування культури здоров’язбереження як світоглядної орієнтації майбутніх фахівців у цілісному освітньо-виховному процесі вищого навчального закладу / Н. А. Башавець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 45-56. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються методологічні підходи до формування культури здоров’язбереження як світоглядної орієнтації майбутніх фахівців у цілісному освітньо-виховному процесі вищого навчального закладу. Обґрунтовано аксіологічний, системний та гендерній підходи. Наголошено, що сформована у вищих навчальних закладах України система фізичного виховання студентської молоді недостатньо ефективна, що підтверджено фактом погіршення стану здоров’я студентської молоді, зниження її працездатності. Окреслено причини низького рівня сформованості культури здоров’язбереження як світоглядної орієнтації майбутніх економістів та напрями подолання цієї проблеми. В статье рассматриваются методологические подходы формирования культуры здоровьесбережения как мировоззренческой ориентации будущих специалистов в целостном учебно-воспитательном процессе высшего учебного заведения. Обоснованы аксиологический, системный и гендерный подходы. Подчеркивается, что сформированная в высших учебных заведениях Украины система физического воспитания студенческой молодёжи недостаточно эффективна, что подтверждается фактом ухудшения её состояния здоровья, снижения её работоспособности. Выделены причины низкого уровня сформированности культуры здоровьесбережения как мировоззренческой ориентации будущих специалистов и направления преодоления этой проблемы. The article demonstrates some methodological approaches to forming health-saving culture as an outlook orientation of future specialists in the integral educational process of higher educational establishment. It substantiates the axiological, system and gender approaches. It is emphasized that the system of physical education of students’ youth formed in Ukrainian higher educational establishments is not effective enough, which is proved by the fact of worsening of the state of students’ health, decrease in their working capacity. There are delineated some reasons of the low level of health-saving culture as an outlook orientation of future economists and some trends of overcoming this problem. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3051 |
Розташовується у зібраннях: | 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bashavetc.pdf | 552.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.