Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/297
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧорний, Євген Володимирович-
dc.contributor.authorChornyy, Yevgen Volodymyrovych-
dc.date.accessioned2018-09-11T06:49:23Z-
dc.date.available2018-09-11T06:49:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЧорний Є. В. Психологічне моделювання полікультурної освіти : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Євген Володимирович Чорний; опоненти: М. Л. Смульсон [та ін.]; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 40 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/297-
dc.description.abstractУ дисертації досліджуються методолого-теоретичні та організаційно-практичні проблеми психологічного моделювання системи освіти в полікультурному регіоні. The dissertation examines the methodological, theoretical, organizational and practical problems of a psychological modeling of an education system in polycultural region.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectпсихологічне моделюванняuk
dc.subjectпсихічне моделюванняuk
dc.subjectсистемна модельuk
dc.subjectрефлексивне, трендове та трансформаційне моделюванняuk
dc.subjectполікультурна освітаuk
dc.subjectполікультурна особистістьuk
dc.subjectпрофесійна компетентність педагогівuk
dc.subjectpsychological modelinguk
dc.subjectmental modelinguk
dc.subjectthe system modeluk
dc.subjectreflexive, trending and transformational modelinguk
dc.subjectpolycultural educationuk
dc.subjectpolycultural identityuk
dc.subjectprofessional competence of teachersuk
dc.titleПсихологічне моделювання полікультурної освітиuk
dc.title.alternativePsychological modeling of polycultural educationuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chornyy,.pdf351.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.