Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2932
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНавоєва, Н. І.-
dc.contributor.authorNavoyeva, N. I.-
dc.date.accessioned2019-08-07T09:02:40Z-
dc.date.available2019-08-07T09:02:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНавоєва Н.І. Сучасне розуміння системного мислення. / Н.І. Навоєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 71-76.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2932-
dc.description.abstractВ статті, на підставі аналізу літературних джерел, встановлено, що системне мислення сьогодні більшою мірою розглядається в аспекті особливостей і характеристик систем, умов формування і прояву системних якостей, але при цьому відсутні характеристики, структура і складові елементи системного мислення, як психологічної категорії. In the article, on the basis of analysis of literary sources, it’s set that the system thinking today is in a greater degree examined in the aspect of features and descriptions of the systems, terms of forming and display of system internals, but descriptions, structure and making elements of the system thinking, are here absent, as to the psychological category.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмисленняuk
dc.subjectсвітоглядuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectструктураuk
dc.subjectвзаємозв’язкиuk
dc.subjectthinkinguk
dc.subjectworld viewuk
dc.subjectsystemuk
dc.subjectstructureuk
dc.subjectintercommunicationsuk
dc.titleСучасне розуміння системного мисленняuk
dc.title.alternativeModern understanding system thinkinguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Navoeva.pdf474.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.