Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2778
Title: Менеджмент соціокультурної діяльності: виставкова діяльність в україні (на матеріалах соціологічного дослідження)
Other Titles: Management of socio-cultural activity: exhibition activity in Ukraine (on materials of sociological research)
Authors: Петінова, Оксана Борисівна
Petinova, Oksana Borysivna
Мельник, Інна Володимирівна
Keywords: виставкова діяльність
виставковий бізнес
зацікавленості людей
соціологічне дослідження
Issue Date: 2018
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Мельник І. В. Mенеджмент соціокультурної діяльності: виставкова діяльність в україні (на матеріалах соціологічного дослідження) / І. В. Мельник, О. Б. Петінова // Освіта та соціалізація особистості : матеріали VІ Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, 27-28 квітня 2018 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського. — Одеса, 2018. — С. 18-19.
Abstract: Виставкова діяльність є однією з найдинамічніших сфер сучасної світової економіки, оскільки вона відіграє важливу роль у зміцненні міжнародних зв’язків, внутрішньої і зовнішньої торгівлі, пропаганді нових технологій та нових видів продукції, стимулює закріплення позитивних структурних змін в економіці, сприяє науково-технічному та технологічному оновленню вітчизняного виробництва. Актуальність обраної теми зумовлена низьким рівнем зацікавленості молодого населення України у культурних і просвітницьких заходах, що допомагають не тільки розвиватися як особистість, а і розширювати свій кругозір. Виставка є єдиним рекламним засобом, що діє на всі п’ять чуттів людини: зір, слух, нюх, смак та дотик
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2778
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2018)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petinova1.pdf94.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.