Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2746
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯблонська, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorYablonska, Tetyana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2019-07-31T10:35:43Z-
dc.date.available2019-07-31T10:35:43Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЯблонська Т. М. Зміст педагогічної підготовки майбутніх учителів як об’єкт конструювання / Т.М. Яблонська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 1-2. – С. 15-21.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2746-
dc.description.abstractУ статті розкриваються головні ідеї принципу рольової перспективи, які виступають методологічною базою структурування змісту педагогічної підготовки майбутніх учителів. Тhe main ideas of the principle of the role perspective which are considered to be the methodological base of the future teachers’pedagogical training contents structure are discovered in the article.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічна підготовкаuk
dc.subjectзміст педагогічної підготовкиuk
dc.subjectпринцип рольової перспективиuk
dc.subjectpedagogical traininguk
dc.subjectpedagogical training contentsuk
dc.subjectthe principle of the role perspectiveuk
dc.titleЗміст педагогічної підготовки майбутніх учителів як об’єкт конструюванняuk
dc.title.alternativeThe future teachers’ pedagogical training contents as the object of constructionuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yablonskaya.pdf119.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.