Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2745
Назва: Вплив самооцінки викладача вищого навчального закладу на його педагогічні здібності
Інші назви: Influence of teacher's self-assessment of higher educational institution on its pedagogical abilities
Автори: Курбатов, Олександр Геннадійович
Курбатов, Александр Геннадиевич
Kurbatov, Oleksandr
Ключові слова: соціальні наслідки сирітства
соціальна ексклюзія
соціальні групи населення
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Курбатов О. Г . Вплив самооцінки викладача вищого навчального закладу на його педагогічні здібності / О. Г. Курбатов // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 88-89.
Короткий огляд (реферат): Наявність у суспільстві категорії осіб із сирітським минулим є соціальною проблемою, а їхній стан повсякденного буття – соціальною ексклюзією. Подолати її можна через побудову та використання моделі соціального супроводу в контексті інклюзивного навчання у навчальних закладах. Це сприятиме засвоєнню соціальних норм та входить у структуру загального процесу соціалізації особистості
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2745
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurbatov.pdf132.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.