Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2582
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯрая, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorYaraya, Tetyana Anatolyivna-
dc.date.accessioned2019-07-23T11:17:21Z-
dc.date.available2019-07-23T11:17:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЯрая Т. А. Методи виявлення рівнів професійної готовності майбутніх практичних психологів до роботи зі студентами з обмеженими можливостями / Т. А. Ярая // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 7-8. – С. 62-67.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2582-
dc.description.abstractАвтором виділені компоненти готовності майбутніх практичних психологів до роботи зі студентами з обмеженими можливостями. Водночас визначено рівні готовності до майбутньої фа. хової діяльності та дана їх якісна характеристика, здійснений добір діагностичного інструментарію, за допомогою якого можна дослідити стан сформованості готовності майбутніх фахівців до роботи зі студентами з обмеженими можливостями. The author selected components of readiness of the students to work with students with disabilities. However, levels of preparedness for future professional work and given their qualitative characteristics, made selection of diagnostic tools by which you can explore the state of formation of the future professionals to work with students with disabilities.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмайбутні практичні психологи майбутні практичні психологиuk
dc.subjectстуденти з обмеженими можливостямиuk
dc.subjectкомпоненти готовностіuk
dc.subjectдіагностичний інструментарійuk
dc.subjectthe future practical psychologistsuk
dc.subjectstudents with disabilitiesuk
dc.subjectthe components of readinessuk
dc.subjectdiagnostic toolsuk
dc.titleМетоди виявлення рівнів професійної готовності майбутніх практичних психологів до роботи зі студентами з обмеженими можливостямиuk
dc.title.alternativeMethods of determining the levels of professional readiness of future practical psychologists to work with students with disabilitiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yaraya.pdf506.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.