Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2538
Назва: | Розвиток обчислювальної культури учнів і студентів при вивченні комплексних чисел |
Інші назви: | The development of computing culture of students in the study of complex numbers |
Автори: | Черних, Л. О. Віріч, М. В. |
Ключові слова: | математика обчислювальна культура комплексні числа |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Черних Л. О., Віріч М. В. Розвиток обчислювальної культури учнів і студентів при вивченні комплексних чисел // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 213-216. |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток обчислювальної культури особистості – актуальна проблема сучасної математичної освіти. Вивчення комплексних чисел дозволяє підняти обчислювальну культуру учнів і студентів на новий рівень. Развитие вычислительной культуры личности - актуальная проблема современного образования. Изучение комплексных чисел позволяет поднять вычислительную культуру учащихся и студентов на новый уровень.The development of computing culture of personality is an actual problem of modern mathematics education. The study of complex numbers allows to increase computing culture of pupils and students to a new level. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2538 |
Розташовується у зібраннях: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chernykh, Virich 2016.pdf | 706.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.