Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2500
Назва: Місце і роль математичного моделювання в системі математичних компетентностей учнів
Інші назви: The place and role of mathematical modeling in the system of mathematical competences of students
Автори: Катеринюк, Г. Д.
Ключові слова: математична компетентність
математичне моделювання
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Катеринюк Г. Д. Місце і роль математичного моделювання в системі математичних компетентностей учнів // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 82-85.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто зміст математичної компетентності, ключовим поняттям якої є математичне моделювання. З’ясовано місце і роль математичного моделювання в системі математичних компетентностей учнів.Рассмотрено содержание математической компетентности, ключевым понятием которой является математическое моделирование. Выяснено место и роль математического моделирования в системе математических компетентностей учащихся.The content of mathematical competence, the key concept of which is mathematical modeling, was considered. Place and role of mathematical modeling in a system of mathematical competencies of students was found.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2500
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Katerynyuk 2016.pdf566.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.