Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2500
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКатеринюк, Г. Д.-
dc.date.accessioned2019-07-16T13:33:35Z-
dc.date.available2019-07-16T13:33:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКатеринюк Г. Д. Місце і роль математичного моделювання в системі математичних компетентностей учнів // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 82-85.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2500-
dc.description.abstractРозглянуто зміст математичної компетентності, ключовим поняттям якої є математичне моделювання. З’ясовано місце і роль математичного моделювання в системі математичних компетентностей учнів.Рассмотрено содержание математической компетентности, ключевым понятием которой является математическое моделирование. Выяснено место и роль математического моделирования в системе математических компетентностей учащихся.The content of mathematical competence, the key concept of which is mathematical modeling, was considered. Place and role of mathematical modeling in a system of mathematical competencies of students was found.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectматематичне моделюванняuk
dc.titleМісце і роль математичного моделювання в системі математичних компетентностей учнівuk
dc.title.alternativeThe place and role of mathematical modeling in the system of mathematical competences of studentsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Katerynyuk 2016.pdf566.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.