Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2482
Назва: Ключові аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя математики до реалізації принципу наступності у навчанні
Інші назви: Key aspects of professional training of future teachers of mathematics to implement the principle of continuity in education
Автори: Матяш, О. І.
Ключові слова: наступність навчання математики
методична підготовка
майбутній учитель математики
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Матяш О. І. Ключові аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя математики до реалізації принципу наступності у навчанні // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 264-267.
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовано місце і роль принципу наступності в навчанні учнів математики та необхідності формування здатності до його реалізації в процесі методичної підготовки майбутніх учителів математики.Обоснованно место и роль принципа преемственности в обучении учащихся математике и необходимости формирования способности к его реализации в процессе методической подготовки будущих учителей математики.Grounded place and role of the principle of continuity in learning mathematics and students need to develop the ability to implement it in the methodical preparation of future teachers of mathematics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2482
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matyash 2016.pdf395.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.