Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2482
Title: Ключові аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя математики до реалізації принципу наступності у навчанні
Other Titles: Key aspects of professional training of future teachers of mathematics to implement the principle of continuity in education
Authors: Матяш, О. І.
Keywords: наступність навчання математики
методична підготовка
майбутній учитель математики
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Матяш О. І. Ключові аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя математики до реалізації принципу наступності у навчанні // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 264-267.
Abstract: Обгрунтовано місце і роль принципу наступності в навчанні учнів математики та необхідності формування здатності до його реалізації в процесі методичної підготовки майбутніх учителів математики.Обоснованно место и роль принципа преемственности в обучении учащихся математике и необходимости формирования способности к его реализации в процессе методической подготовки будущих учителей математики.Grounded place and role of the principle of continuity in learning mathematics and students need to develop the ability to implement it in the methodical preparation of future teachers of mathematics.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2482
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matyash 2016.pdf395.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.