Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2473
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідліснича, Н. Г.-
dc.date.accessioned2019-07-16T11:40:37Z-
dc.date.available2019-07-16T11:40:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПідліснича Н. Г. Роль і місце наступності в навчанні у процесі формування професійно-математичної компетентності майбутніх економістів // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 193-196.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2473-
dc.description.abstractРозглянуто значення наступності у навчанні в процесі формування професійно-математичної компетентності майбутніх економістів. Обгрунтовано роль і місце наступності в навчанні математики: з точки зору зв’язку між етапами навчання та між елементами навчання математики.Рассмотрены значение преемственности в обучении в процессе формирования профессионально-математической компетентности будущих экономистов. Обоснована роль и место преемственности в обучении математики в различных занчениях: с точки зрения связи между этапами обучения и между элементами обучения математике.The role of continuity in education in the formation of professional-mathematical competence of future economists. Substantiated the role and place of continuity in teaching mathematics in different ways: in terms of communication between the stages of education and training between elements of teaching mathematics.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійно-математична компетентністьuk
dc.subjectмайбутні економістиuk
dc.subjectнаступність у навчанні математикиuk
dc.titleРоль і місце наступності в навчанні у процесі формування професійно-математичної компетентності майбутніх економістівuk
dc.title.alternativeRole of continuity in education in the formation of professional and mathematical competence of future economists.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidlisnycha 2016.pdf410.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.