Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2465
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвець, В. О.-
dc.date.accessioned2019-07-16T11:23:37Z-
dc.date.available2019-07-16T11:23:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШвець В. О. Аналогія у формувань понять площа фігури та об’єм тіла // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 138-141.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2465-
dc.description.abstractВ статті розглядається застосування аналогії під час формування в учнів поняття площа плоского тіла (планіметрія) та об’єму просторового тіла (стереометрія) як додатнозначної функції, заданої на множині геометричних тіл.В статье рассматривается возможность применения аналогии во время формирования у учащихся понятия площадь плоского тела (планиметрия) и объем пространственного тела (стереометрия) как положительной функции, заданной на множестве геометрических тел.In the article we consider using of analogy during forming for pupils notions of area of flat figure (planimetry) and volume of body (stereometry) as positive-valued function defined on the set of bodies.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectгеометричне тілоuk
dc.subjectплоща плоского тілаuk
dc.subjectфункція задана на множині тілuk
dc.titleАналогія у формувань понять площа фігури та об’єм тілаuk
dc.title.alternativeThe analogy in forming of concepts of figure area and body volumeuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shvets 2016.pdf448.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.