Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2450
Назва: Принцип наступності в інноваційній діяльності вчителя математики
Інші назви: The principle of continuity in the innovation activities of Math teacher
Автори: Вагіна, Н. С.
Ачкан, В. В.
Ключові слова: інноваційна діяльність учителя математики
принцип наступності
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Вагіна Н. С., Ачкан, В. В. Принцип наступності в інноваційній діяльності вчителя математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 64-67.
Короткий огляд (реферат): В тезах доповіді обґрунтовуються роль та напрями реалізації принципу наступності в інноваційній діяльності вчителя математики.В тезисах доклада обосновывается роль и направления реализации принципа преемственности в инновационной деятельности учителя математики.In the theses of the report substantiates the role and directions of the implementation of the principle of continuity in the innovation of mathematics teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2450
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vahina, Achkan 2016.pdf414.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.