Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24374| Назва: | Організаційно-психологічні умови професійної самореалізації педагогів в умовах трансформацій сучасної освіти |
| Автори: | Черненко, Наталія Миколаївна Chernenko, Natalia Mykolaivna Ван Чжен |
| Ключові слова: | професійна самореалізація освіта професійний розвитк самореалізація педагогів саморозвиток самовдосконалення |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Черненко Н. Організаційно-психологічні умови професійної самореалізації педагогів в умовах трансформацій сучасної освіти / Н. Черненко, Ван Чжен // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конференції (м. Одеса 21 листоп. 2025 р.). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 42-45. |
| Короткий огляд (реферат): | Проблема самореалізації педагогів є однією з ключових у сучасній теорії й практиці освітнього менеджменту, адже рівень професійної реалізації працівників безпосередньо впливає на ефективність освітнього процесу, інноваційність діяльності закладу та якість освітніх послуг. Наукові дослідження доводять, що самореалізація є базовою потребою фахівця, пов'язаною із самоактуалізацією, внутрішньою мотивацією, самостійністю в ухваленні рішень та прагненням до професійного зростання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24374 |
| Розташовується у зібраннях: | Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 17.pdf | 804.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.