Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24368
Назва: Технологізація педагогічної освіти: інноваційний вимір сучасного навчання
Автори: Княжев, Ігор
Ключові слова: технологізація освітнього процесу
інноваційні педагогічні технології
професійна підготовка педагогів
технологічний підхід
інноваційний розвиток освіти
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Княжев І. Технологізація педагогічної освіти: інноваційний вимір сучасного навчання / І. Княжев // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конференції (м. Одеса 21 листоп. 2025 р.). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 68-70.
Короткий огляд (реферат): Сучасний етап розвитку вищої педагогічної освіти характеризується інтенсивною трансформацією освітнього середовища, що зумовлює необхідність впровадження інноваційних технологічних рішень в освітній процес. У дослідженнях С. Бондаря, Д. Брунера, І. Дичківської, О. Дубасенюк, І. Зязюна, О. Листопада, В. Лозової, О. Пєхоти, О. Савченко, Б. Скінера, С. Сполдінга, М. Чепіль та інших вітчизняних і зарубіжних учених доведено, що технологізація педагогічної освіти виступає ключовим чинником підвищення ефективності професійної підготовки педагогів, оскільки дозволяє поєднати традиційні методи навчання з інноваційними інструментами та підходами, що сприяють активізації навчальної діяльності здобувачів освіти, розвитку їхніх ключових професійних компетентностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24368
Розташовується у зібраннях:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KNIAZHEV.pdf787.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.