Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24166
Назва: Формування кількісних уявлень дітей старшого дошкільного віку за допомогою паличок Кюїзенера
Автори: Сенько, В. В.
Ключові слова: магістерська робота
старший дошкільний вік
дошкільна освіта
формування кількісних уявлень
розвитк дитячого мислення
математичні уявлення
палички Кюїзенера
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сенько В. В. Формування кількісних уявлень дітей старшого дошкільного віку за допомогою паличок Кюїзенера: маг. робота: 012 Дошкільна освіта / В. В. Сенько; наук. кер. О. Ю. Булгакова; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2025. – 66 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність і наукова значимість цього дослідження обумовлена тим, що проблема формування кількісних уявлень в дітей старшого дошкільного віку багато років досліджується психологами і педагогами. Велике значення для розвитку дитячого мислення має засвоєння вихідних математичних уявлень і понять, що дозволяють дитині адекватно орієнтуватися в кількісних і просторових відносинах навколишнього світу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24166
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Senko Vladyslav Valeriyovych.pdf891.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.