Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24145
Назва: Цифрові та інноваційні підходи до впровадження здоров’язбережувальних технологій у закладах вищої освіти
Інші назви: Digital and innovative approaches to the implementation of health-saving technologies in higher education institutions
Автори: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksii
Ключові слова: здоров’язбережувальні технології
цифрові інструменти
інноваційні підходи
заклади вищої освіти
культура здоров’я
health-saving technologies
digital tools
innovative approaches
higher education institutions
health culture
Дата публікації: 2025
Видавництво: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
Бібліографічний опис: Листопад О. А. Цифрові та інноваційні підходи до впровадження здоров’язбережувальних технологій у закладах вищої освіти / О. А. Листопад // Актуальні проблеми фізичної культури і спорту в сучасному суспільстві: збірник наукових праць VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2025. С. 146–149.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються цифрові та інноваційні підходи до впровадження здоров’язбережувальних технологій у закладах вищої освіти як важливий компонент забезпечення якості освітнього процесу та формування культури здоров’я у студентської молоді. Проаналізовано сучасні цифрові інструменти, що сприяють збереженню фізичного та психічного здоров’я здобувачів освіти, зокрема освітні платформи, мобільні додатки, віртуальні тренажери, сервіси моніторингу активності та емоційного стану. The article discusses digital and innovative approaches to the implementation of health-saving technologies in higher education institutions as an important component of ensuring the quality of the educational process and forming a culture of health among students. It analyzes modern digital tools that contribute to the preservation of the physical and mental health of students, in particular educational platforms, mobile applications, virtual simulators, and services for monitoring activity and emotional state.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24145
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Digital.pdf580.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.