Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24118
Назва: Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку
Автори: Радова, О. В.
Ключові слова: магістерська робота
старший дошкільний вік
дошкільна освіта
емоційний інтелект
експерементальне дослідження
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Радова О. В. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку : маг. робота: 012 Дошкільна освіта / О. В. Радова; наук. кер. І. І. Попова; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського . – Одеса, 2025. – 89 с.
Короткий огляд (реферат): Емоційний розвиток є однією з ключових складових загального психічного становлення особистості та виступає необхідною умовою ефективної соціалізації дитини. Цей процес має складну, багатовимірну природу, охоплює різні аспекти психоемоційної діяльності, і є закономірним етапом індивідуального розвитку. Збагачення емоційної сфери дитини, формування її здатності розпізнавати, розуміти та регулювати власні емоції, а також встановлювати гармонійні взаємостосунки з оточенням – усе це має вирішальне значення для становлення майбутньої особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24118
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ryadova O. V..pdf820.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.