Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24118| Назва: | Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку |
| Автори: | Радова, О. В. |
| Ключові слова: | магістерська робота старший дошкільний вік дошкільна освіта емоційний інтелект експерементальне дослідження |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Радова О. В. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку : маг. робота: 012 Дошкільна освіта / О. В. Радова; наук. кер. І. І. Попова; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського . – Одеса, 2025. – 89 с. |
| Короткий огляд (реферат): | Емоційний розвиток є однією з ключових складових загального психічного становлення особистості та виступає необхідною умовою ефективної соціалізації дитини. Цей процес має складну, багатовимірну природу, охоплює різні аспекти психоемоційної діяльності, і є закономірним етапом індивідуального розвитку. Збагачення емоційної сфери дитини, формування її здатності розпізнавати, розуміти та регулювати власні емоції, а також встановлювати гармонійні взаємостосунки з оточенням – усе це має вирішальне значення для становлення майбутньої особистості. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24118 |
| Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної педагогіки та психології |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ryadova O. V..pdf | 820.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.