Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24118| Title: | Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку |
| Authors: | Радова, О. В. |
| Keywords: | магістерська робота старший дошкільний вік дошкільна освіта емоційний інтелект експерементальне дослідження |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Citation: | Радова О. В. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку : маг. робота: 012 Дошкільна освіта / О. В. Радова; наук. кер. І. І. Попова; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського . – Одеса, 2025. – 89 с. |
| Abstract: | Емоційний розвиток є однією з ключових складових загального психічного становлення особистості та виступає необхідною умовою ефективної соціалізації дитини. Цей процес має складну, багатовимірну природу, охоплює різні аспекти психоемоційної діяльності, і є закономірним етапом індивідуального розвитку. Збагачення емоційної сфери дитини, формування її здатності розпізнавати, розуміти та регулювати власні емоції, а також встановлювати гармонійні взаємостосунки з оточенням – усе це має вирішальне значення для становлення майбутньої особистості. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24118 |
| Appears in Collections: | Факультет дошкільної педагогіки та психології |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Ryadova O. V..pdf | 820.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.