Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24118
Title: Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку
Authors: Радова, О. В.
Keywords: магістерська робота
старший дошкільний вік
дошкільна освіта
емоційний інтелект
експерементальне дослідження
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Радова О. В. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку : маг. робота: 012 Дошкільна освіта / О. В. Радова; наук. кер. І. І. Попова; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського . – Одеса, 2025. – 89 с.
Abstract: Емоційний розвиток є однією з ключових складових загального психічного становлення особистості та виступає необхідною умовою ефективної соціалізації дитини. Цей процес має складну, багатовимірну природу, охоплює різні аспекти психоемоційної діяльності, і є закономірним етапом індивідуального розвитку. Збагачення емоційної сфери дитини, формування її здатності розпізнавати, розуміти та регулювати власні емоції, а також встановлювати гармонійні взаємостосунки з оточенням – усе це має вирішальне значення для становлення майбутньої особистості.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24118
Appears in Collections:Факультет дошкільної педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ryadova O. V..pdf820.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.