Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24064
Title: Філософія добротворчості в цифрову добу: педагогіка добра і синергія гуманістичних цінностей у вихованні молоді
Other Titles: The philosophy of goodness in the digital age: pedagogy of goodness and synergy of humanistic values in youth education
Authors: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksii Anatoliyovych
Гуданич, Наталія Миколаївна
Hudanych, Nataliia
Keywords: педагогіка добра
філософія добротворчості
цифровізація освіти
національно-патріотичне виховання
pedagogy of goodness
philosophy of goodness
digitization of education
national-patriotic education
Issue Date: 2025
Publisher: НУК імені адмірала Макарова
Citation: Листопад О. А., Гуданич Н. М. Філософія добротворчості в цифрову добу: педагогіка добра і синергія гуманістичних цінностей у вихованні молоді. Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського в контексті професійної освіти: міждисциплінарний вимір: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Миколаїв, 16-17 жовтня 2025 р.: електрон. наук. видання. НУК імені адмірала Макарова, ПНПУ імені В О. Сухомлинського; за ред. В. Л. Мозгового; відп. за вип. І. А. Корнієнко. Миколаїв: НУК імені адмірала Макарова, 2025. С. 47–52.
Abstract: Досліджено філософію добротворчості як педагогічний феномен у контексті цифровізації освіти. Основну увагу приділено педагогіці добра у спадщині В. О. Сухомлинського, яка розглядається як фундамент формування гуманістичних та патріотичних цінностей молодого покоління. Доведено актуальність синергії гуманістичних і патріотичних цінностей з цифровими технологіями для формування морально зрілого та соціально відповідального покоління. The philosophy of goodness as a pedagogical phenomenon in the context of the digitalization of education has been studied. The main focus is on the pedagogy of goodness in the legacy of V. O. Sukhomlynsky, which is considered the foundation for the formation of humanistic and patriotic values in the younger generation. The relevance of the synergy of humanistic and patriotic values with digital technologies for the formation of a morally mature and socially responsible generation has been proven.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24064
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged-12 1.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.