Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24046
Назва: Війна як стресовий фактор впливу на емоційний стан та підліткову мотивацію до навчання
Автори: Головська, Ірина Георгіївна
Holovska, Iryna
Цимбалюк, І. В.
Ключові слова: повномасштабна війна
молодь
стрес
емоційне напруження
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Головська І. Г. Війна як стресовий фактор впливу на емоційний стан та підліткову мотивацію до навчання / І. Г. Головська, І. В. Цимбалюк // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 231-236.
Короткий огляд (реферат): Вступ та сучасний стан досліджуваної проблеми. Повномасштабна війна стала величезним випробуванням для українського народу, що негативним чином впливає на психічне здоров’я та благополуччя кожного. Постійне перебування у ситуації невизначеності провокує виникнення емоційного дисбалансу, страхів, тривожності. Важливим є врахування вікової специфіки психоемоційного стану українського суспільства. У зазначеному контексті на особливу увагу заслуговує підлітковий етап розвитку, оскільки саме він є періодом становлення та фіксації стійких психічних властивостей особистості. На цьому етапі молода людина визначається з вибором свого місця в системі соціальних стосунків, шукає сенс життя, формує світогляд і життєву позицію.[1]
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24046
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми практичної психології (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holovsʹka.pdf541.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.