Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24031Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Сиїн, Чжу | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-04T12:16:56Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-04T12:16:56Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Чжу Сиїн Транскультурна візія трансформації вищої вокальної освіти в України та Китаї / Сиїн Чжу // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С.221. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24031 | - |
| dc.description.abstract | Інтеграція в міжнародний простір вищої освіти передбачає якісну трансформацію освітньої сфери в Україні та Китаї, приведення її у відповідність найкращим світовим зразкам. Вивчення й систематизація метаморфоз та прогресивного зарубіжного досвіду реорганізації вищої мистецької освіти дозволить суттєво оптимізувати подібні процеси в Україні та Китаї, зокрема, транскультурна візія трансформації вищої вокальної освіти в означених країнах допоможе удосконалити змістові й організаційні засади останньої з урахуванням сучасних тенденцій розвитку міжнародного едукаційного простору. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | вокальна освіта | uk |
| dc.subject | транскультурна візія | uk |
| dc.subject | дослідження процесу | uk |
| dc.title | Транскультурна візія трансформації вищої вокальної освіти в України та Китаї | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1. | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.