Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24020
Назва: Кризова ситуація як детермінанта емоційного вигорання педагога
Автори: Хінцицька, Н.О.
Головська, Ірина Георгіївна
Holovska, Iryna
Ключові слова: нова українська школа
діяльність педагога
повномасштабна війна
соціально-економічні виклики
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Хінцицька Н. О. Кризова ситуація як детермінанта емоційного вигорання педагога / Н. О. Хінцицька, І. Г. Головська // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 152-155.
Короткий огляд (реферат): У професійній діяльності педагога можна спостерігати нестабільність, невизначеність та виклики, що набувають ознак кризових ситуацій. Особливо гостро це спостерігається в умовах українського сьогодення, де освітяни працюють під час повномасштабної війни, гуманітарної катастрофи, соціально-економічних викликів та психологічного виснаження. Слід зазначити, що з 2018/2019 навчального року в Україні розпочато реформу «Нова українська школа», що триває і по сьогодні [2]. Це потребує гнучкості та готовності формувати нові стратегії навчання, втілювати в життя методичні рекомендації, що супроводжують дану реформу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24020
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми практичної психології (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holovska.pdf353.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.