Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24020| Назва: | Кризова ситуація як детермінанта емоційного вигорання педагога |
| Автори: | Хінцицька, Н.О. Головська, Ірина Георгіївна Holovska, Iryna |
| Ключові слова: | нова українська школа діяльність педагога повномасштабна війна соціально-економічні виклики |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Хінцицька Н. О. Кризова ситуація як детермінанта емоційного вигорання педагога / Н. О. Хінцицька, І. Г. Головська // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 152-155. |
| Короткий огляд (реферат): | У професійній діяльності педагога можна спостерігати нестабільність, невизначеність та виклики, що набувають ознак кризових ситуацій. Особливо гостро це спостерігається в умовах українського сьогодення, де освітяни працюють під час повномасштабної війни, гуманітарної катастрофи, соціально-економічних викликів та психологічного виснаження. Слід зазначити, що з 2018/2019 навчального року в Україні розпочато реформу «Нова українська школа», що триває і по сьогодні [2]. Це потребує гнучкості та готовності формувати нові стратегії навчання, втілювати в життя методичні рекомендації, що супроводжують дану реформу. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24020 |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми практичної психології (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Holovska.pdf | 353.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.