Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24020| Title: | Кризова ситуація як детермінанта емоційного вигорання педагога |
| Authors: | Хінцицька, Н.О. Головська, Ірина Георгіївна Holovska, Iryna |
| Keywords: | нова українська школа діяльність педагога повномасштабна війна соціально-економічні виклики |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Хінцицька Н. О. Кризова ситуація як детермінанта емоційного вигорання педагога / Н. О. Хінцицька, І. Г. Головська // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 152-155. |
| Abstract: | У професійній діяльності педагога можна спостерігати нестабільність, невизначеність та виклики, що набувають ознак кризових ситуацій. Особливо гостро це спостерігається в умовах українського сьогодення, де освітяни працюють під час повномасштабної війни, гуманітарної катастрофи, соціально-економічних викликів та психологічного виснаження. Слід зазначити, що з 2018/2019 навчального року в Україні розпочато реформу «Нова українська школа», що триває і по сьогодні [2]. Це потребує гнучкості та готовності формувати нові стратегії навчання, втілювати в життя методичні рекомендації, що супроводжують дану реформу. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24020 |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми практичної психології (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Holovska.pdf | 353.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.