Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24020
Title: Кризова ситуація як детермінанта емоційного вигорання педагога
Authors: Хінцицька, Н.О.
Головська, Ірина Георгіївна
Holovska, Iryna
Keywords: нова українська школа
діяльність педагога
повномасштабна війна
соціально-економічні виклики
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Хінцицька Н. О. Кризова ситуація як детермінанта емоційного вигорання педагога / Н. О. Хінцицька, І. Г. Головська // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 152-155.
Abstract: У професійній діяльності педагога можна спостерігати нестабільність, невизначеність та виклики, що набувають ознак кризових ситуацій. Особливо гостро це спостерігається в умовах українського сьогодення, де освітяни працюють під час повномасштабної війни, гуманітарної катастрофи, соціально-економічних викликів та психологічного виснаження. Слід зазначити, що з 2018/2019 навчального року в Україні розпочато реформу «Нова українська школа», що триває і по сьогодні [2]. Це потребує гнучкості та готовності формувати нові стратегії навчання, втілювати в життя методичні рекомендації, що супроводжують дану реформу.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24020
Appears in Collections:Актуальні проблеми практичної психології (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holovska.pdf353.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.