Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24004| Title: | Формування інтерпретаційної компетентності учнів: теоретичний аспект |
| Authors: | Прущак, Тетяна |
| Keywords: | інтерпретація компетентність формування культура читання когнітивний ціннісно-орієнтований interpretation competence formation reading culture cognitive value-based |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Citation: | Прущак Т. Формування інтерпретаційної компетентності учнів: теоретичний аспект / Т. Прущак // Теорія та практика аналізу художнього тексту: сучасні вектори досліджень : зб. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – Вип. 3. – С. 161-169. |
| Abstract: | У статті представлено теоретичне дослідження формування інтерпретаційної компетентності у учнів старших класів середньої школи. Встановлено, що сучасна дидактика розглядає інтерпретаційну компетентність як важливий компонент культури читання в цілому. Робота над розвитком інтерпретаційної компетентності підвищує здатність учнів глибоко розуміти художній текст, виявляти та обґрунтовувати смислові зв'язки між подіями, образами та ідеями, а також оцінювати їх у ширшому контексті культури та особистого досвіду. Показано, що вдосконалення методології розвитку інтерпретаційної компетентності сприятиме вихованню добре освіченої молоді, здатної свідомо розуміти та цінувати літературну спадщину. The article presents a theoretical investigation into the formation of interpretive competence among upper secondary school students. It has been established that contemporary didactics regards interpretive competence as an essential component of reading culture as a whole. Work on developing interpretive competence enhances students’ ability to comprehend a literary text in depth, identify and substantiate semantic connections between events, images, and ideas, and evaluate them within the broader context of culture and personal experience. It is demonstrated that improving the methodology for developing interpretive competence will contribute to the cultivation of well-educated young people capable of consciously understanding and appreciating literary heritage. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24004 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| formation.pdf | 793.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.