Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24002
Title: Інтерактивні технології на уроках української літератури
Authors: Ледовський, Володимир
Keywords: інтерактивний метод
навчальна технологія
взаємодія,
критичне мислення
комунікація
аналітичне мислення
діалогічність
інтерпретація
interactive method
instructional technology
interaction
critical thinking
communication
analytical thinking
dialogicity
interpretation
Issue Date: 2025
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Ледовський В. Інтерактивні технології на уроках української літератури / В. Ледовський // Теорія та практика аналізу художнього тексту: сучасні вектори досліджень : зб. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – Вип. 3. – С. 154-161.
Abstract: У статті представлено теоретичне дослідження використання інтерактивних технологій на уроках української літератури. З'ясовано сутність інтерактивного методу та інтерактивної технології. Застосування інтерактивної технології розглядається в контексті нових завдань сучасної освіти. Показано, що інтерактивні технології на уроках української літератури сприяють глибшому зануренню у зміст літературного твору, стимулюють аналітичне мислення та створюють умови для ефективної комунікативної взаємодії. The article presents a theoretical study of the use of interactive technologies in Ukrainian literature lessons. The essence of the interactive method and interactive technology is clarified. The application of interactive technology is examined in the context of the new tasks of contemporary education. It is demonstrated that interactive technologies in Ukrainian literature classes facilitate deeper engagement with the content of a literary work, stimulate analytical thinking, and create conditions for effective communicative interaction.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24002
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
interactive.pdf792.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.