Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23971
Назва: Формування основ здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання та туристично-краєзнавчої діяльності
Інші назви: Formation of the basics of health-saving competence in preschool children through physical education and tourism and local history activities
Автори: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksii Anatoliyovych
Листопад, Наталя Леонідівна
Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Ключові слова: здоров’язбережувальна компетентність
фізичне виховання
туристично-краєзнавча діяльність
діти дошкільного віку
рухова активність
здоровий спосіб життя
освітній процес
health-saving competence
physical education
tourism and local history activities
preschool children
physical activity
healthy lifestyle
educational process
Дата публікації: 2025
Видавництво: Глухів : ГНПУ ім. О. Довженка
Бібліографічний опис: Листопад О. А. Формування основ здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання та туристично-краєзнавчої діяльності / О. А. Листопад, І. К. Мардарова // Збірник наукових праць за матеріалами ІV Всеукраїнської науково- практичної інтернет-конференції з міжнародною участю «Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та туристично-краєзнавчої і фізкультурно-оздоровчої роботи» 27 листопада 2025 року. Глухів : ГНПУ ім. О. Довженка, 2025. - С. 226-229.
Короткий огляд (реферат): Розкрито теоретико-методичні підходи до формування основ здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання та туристично-краєзнавчої діяльності. Обґрунтовано значущість інтеграції фізичних вправ, рухливих ігор та елементів дитячого туризму у повсякденну освітню практику закладів дошкільної освіти. Акцентовано на позитивному впливі туристично-краєзнавчої діяльності на розвиток фізичної витривалості, сенсорного досвіду, емоційно-ціннісного ставлення до природи та власного здоров’я. Показано, що системне використання засобів фізичного виховання у поєднанні з елементами краєзнавства сприяє формуванню відповідальної поведінки, навичок саморегуляції та мотивації до здорового способу життя у дітей дошкільного віку. Theoretical and methodological approaches to the formation of the basics of health-saving competence of preschool children through physical education and tourism and local history activities are revealed. The importance of integrating physical exercises, active games, and elements of children's tourism into the daily educational practice of preschool education institutions is substantiated. The positive impact of tourism and local history activities on the development of physical endurance, sensory experience, and an emotional and value-based attitude towards nature and one's own health is emphasized. It is shown that the systematic use of physical education in combination with elements of local history contributes to the formation of responsible behavior, self-regulation skills, and motivation for a healthy lifestyle in preschool children
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23971
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lystopad.pdf1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.