Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23957| Назва: | Результати впровадження методики формування індивідуального сценічного іміджу школярів у процес навчання естрадного співу |
| Автори: | Ходот, Аліна Олексіївна |
| Ключові слова: | сценічний імідж сучасна мистецька освіта рефлексивно-проєктувальна |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Ходот А. Результати впровадження методики формування індивідуального сценічного іміджу школярів у процес навчання естрадного співу / А. Ходот // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 209-210. |
| Короткий огляд (реферат): | Проблема формування індивідуального сценічного іміджу школярів в умовах естрадного співу набула особливої актуальності в сучасній мистецькій освіті. Сценічний імідж трактується як інтегральна характеристика особистості, що поєднує естетичний, психологічний і професійно- виконавський аспекти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23957 |
| Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 66.pdf | 650.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.