Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23930
Title: Індивідуальність балетмейстера у процесі формування художнього образу хореографічного твору
Authors: Руденко, А.
Keywords: Індивідуальність балетмейстера
художній образ
хореографічний твір
світогляд
художнє кредо
музично-хореографічна драматургія
синтез мистецтв
танцювальна лексика
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Руденко А. Індивідуальність балетмейстера у процесі формування художнього образу хореографічного твору / А. Руденко // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 142-146.
Abstract: Дослідження присвячене аналізу ролі та впливу індивідуальності балетмейстера на процес формування художнього образу в хореографічному творі. Акцентується увага на тому, що творче «Я» постановника, сформоване його світоглядом і художнім кредо, є визначальним фактором, який надає образу унікального та особистісного забарвлення. Розкрито механізм, згідно з яким балетмейстер, як майстер художнього образу, використовує свою індивідуальність для створення музично- хореографічної драматургії, де всі виразні засоби (танцювальна лексика, композиція, синтез з музикою) підпорядковуються єдиній авторській архітектоніці. Доведено, що успішність художнього образу залежить від здатності хореографа інтегрувати поліфункціональний зміст образу, забезпечуючи його цілісність та сценічну переконливість.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23930
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
44.pdf667.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.