Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23872
Назва: Соціалізація та адаптація дітей з дісграфією в загальноосвітнє середовище
Автори: Форостян, Ольга Іванівна
Forostjan, Olha Ivanivna
Комар, Ю.
Ключові слова: дісграфія
загальноосвітнє середовище
інклюзивна освіта
тяжке порушення мови
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Форостян О. І. Соціалізація та адаптація дітей з дісграфією в загальноосвітнє середовище / О. І. Форостян, Ю. Комар // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 168-170.
Короткий огляд (реферат): У сучасному освітньому середовищі все більш актуальною стає ідея інклюзивної освіти у зв'язку з усвідомленням необхідності оптимального включення до навчального процесу дітей з особливими освітніми потребами. Уявлення про інклюзивну освіту дедалі більше завойовують позиції серед педагогів, і дедалі більше стають частиною педагогічного професійного життя. Ми вважаємо, що в сучасній освіті має розглядатися ширший підхід до проблеми інклюзії, який передбачає включення абсолютно кожної дитини до нової системи освіти, а не лише дітей із грубими порушеннями розвитку. На нашу думку, така інклюзія має допомогти кожній дитині проявити та розвинути всі ті здібності, які в неї є.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23872
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
46.pdf474.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.