Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2375
Назва: | До 100-річчя становлення вищої економічної освіти в Одесі |
Інші назви: | To the 100th anniversary of the formation of higher economic education in Odessa |
Автори: | Левченко, В. В. Яцина, Є. К. |
Ключові слова: | історія освіти в Україні історія освіти в Одесі економіка history of education in Ukraine history of education in Odessa economics |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Левченко В. В., Яцина Є. К. До 100-річчя становлення вищої економічної освіти в Одесі / В. В. Левченко, Є. К. Яцина // Історіосфера: матеріали Чотирнадцятої наукової конференції викладачів, здобувачів вищої освіти та молодих учених Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — Одеса : Університет Ушинського, 5–6 квітня 2019. — С. 31-35. |
Короткий огляд (реферат): | Внаслідок інтенсивного соціально-економічного й політичного розвитку Російської імперії (до складу якої входила більша частина сучасної України) на початку XX століття суспільство вступило на шлях індустріальної модернізації та розвитку науки, що позитивно позначилося на розвитку вищої освіти. Почала зростати мережа вищих навчальних закладів, в першу чергу не університетського класичного типу, а профільних приватних вишів (технічних, педагогічних, сільськогосподарських та ін.), які відрізнялися за змістом й областю знання та принципом їх фінансування. As a result of the intensive socio-economic and political development of the Russian Empire (which included most of modern Ukraine), at the beginning of the 20th century, society embarked on a path of industrial modernization and development of science, which had a positive impact on the development of higher education. The network of higher educational establishments, primarily non-university classical, and specialized private universities (technical, pedagogical, agricultural, etc.) began to grow, differing in terms of content and area of knowledge and the principle of their financing. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2375 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Levchenko V. V., Yacyna Ye. K..pdf | 674.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.