Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23601
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПіщевська, Е. В.-
dc.contributor.authorЮнг, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorYunh, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-11-13T09:49:59Z-
dc.date.available2025-11-13T09:49:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПіщевська Е. В. Психологічна стійкість особистості підлітків, учасників булінгу в освітньому середовище / Е. В. Піщевська, Н. В. Юнг // Габітус.- 2023 . - Вип. №51. - С. 98-102.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23601-
dc.description.abstractУ статті висвітлено найбільш гостру проблему цькування (булінгу) серед підлітків. Проведено аналіз теоретичних та емпіричних досліджень, присвячених проблемам булінгу в освітньому середовищі, питанням психологічної стійкості особистості. Досліджено та проаналізовано психологічні характеристики учнів, учасників булінгу. Визначені особливості самоставлення учнів та структурні взаємозв'язки з їх психологічними характеристиками. Емпіричне дослідження показало, що «кривдники» більше схильні до прояву фізичної та вербальної агресії, роздратування. «Жертви» булінгу схильні до впливу обставин, нездатні протистояти долі, для них характерні погана саморегуляція, розмитий фокус «Я», відсутність тенденцій пошуку причини вчинків і результатів у собі самому, незадоволеність собою та своїми можливостями, сумнів у здатності викликати повагу. З’ясовано, що ситуація булінгу негативно впливає на більшість учнів, незалежно від їхніх ролей: «жертв» або «кривдників». Усі ці учні потребують подальшої роботи: з ними необхідно проводити профілактичні та психокорекційні заходи, які сприяють підвищенню ефективності адаптації. The article highlights the most pressing problem of bullying among teenagers. An analysis of theoretical and empirical studies devoted to the problems of bullying in the educational environment and the psychological stability of the individual was carried out. The psychological characteristics of students who participated in bullying were studied and analyzed. The features of students’ selfattribution and structural interrelationships with their psychological characteristics are determined. Empirical research has shown that “offenders” are more prone to physical and verbal aggression and irritation.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційй
dc.subjectпсихологічна стійкістьuk
dc.subjectбулінгuk
dc.subjectсамоставленняuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectпрофілактика булінгуuk
dc.subjectpsychological stabilityuk
dc.subjectbullyinguk
dc.subjectself-attitudeuk
dc.subjecteducational environmentuk
dc.subjectbullying preventionuk
dc.titleПсихологічна стійкість особистості підлітків, учасників булінгу в освітньому середовищеuk
dc.title.alternativeРsychological stability of the personality of teenagers, participants of bullying in the educational environmentuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра загальної та диференціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рsychological stability.pdf367.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.