Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23576| Title: | Емоційний інтелект як чинник особи-стісного розвитку та професійної самореалізації |
| Authors: | Дудаш, М. Е. |
| Keywords: | емоційний інтелект професійна самореалізації особистісний розвиток |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | ТОВ «Лерадрук» |
| Citation: | Дудаш М. Е. Емоційний інтелект як чинник особи-стісного розвитку та професійної самореалізації / М. Е. Дудаш // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 256-261. |
| Abstract: | Розвинений емоційний інтелект є однією з ключових характеристик особистості сучасного фахівця, яка визначає не лише професійну компетентність, а й загальний рівень психологічної зрілості, комунікативної культури та адап-тивності в соціумі. У сучасних умовах динамічних соціа-льних змін, високої конкуренції та емоційного наванта-ження саме емоційний інтелект виступає тією інтеграль-ною здатністю, що забезпечує гармонійне поєднання ког-нітивних, поведінкових і афективних компонентів профе-сійної діяльності [13]. Він охоплює уміння усвідомлювати власні емоції, розуміти емоційні стани інших, регулювати власні реакції та будувати продуктивні міжособистісні взаємини. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23576 |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.