Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23576
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДудаш, М. Е.-
dc.date.accessioned2025-11-11T08:48:41Z-
dc.date.available2025-11-11T08:48:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДудаш М. Е. Емоційний інтелект як чинник особи-стісного розвитку та професійної самореалізації / М. Е. Дудаш // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 256-261.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23576-
dc.description.abstractРозвинений емоційний інтелект є однією з ключових характеристик особистості сучасного фахівця, яка визначає не лише професійну компетентність, а й загальний рівень психологічної зрілості, комунікативної культури та адап-тивності в соціумі. У сучасних умовах динамічних соціа-льних змін, високої конкуренції та емоційного наванта-ження саме емоційний інтелект виступає тією інтеграль-ною здатністю, що забезпечує гармонійне поєднання ког-нітивних, поведінкових і афективних компонентів профе-сійної діяльності [13]. Він охоплює уміння усвідомлювати власні емоції, розуміти емоційні стани інших, регулювати власні реакції та будувати продуктивні міжособистісні взаємини.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectпрофесійна самореалізаціїuk
dc.subjectособистісний розвитокuk
dc.titleЕмоційний інтелект як чинник особи-стісного розвитку та професійної самореалізаціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37.pdf3.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.