Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23576Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Дудаш, М. Е. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-11T08:48:41Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-11T08:48:41Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Дудаш М. Е. Емоційний інтелект як чинник особи-стісного розвитку та професійної самореалізації / М. Е. Дудаш // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 256-261. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23576 | - |
| dc.description.abstract | Розвинений емоційний інтелект є однією з ключових характеристик особистості сучасного фахівця, яка визначає не лише професійну компетентність, а й загальний рівень психологічної зрілості, комунікативної культури та адап-тивності в соціумі. У сучасних умовах динамічних соціа-льних змін, високої конкуренції та емоційного наванта-ження саме емоційний інтелект виступає тією інтеграль-ною здатністю, що забезпечує гармонійне поєднання ког-нітивних, поведінкових і афективних компонентів профе-сійної діяльності [13]. Він охоплює уміння усвідомлювати власні емоції, розуміти емоційні стани інших, регулювати власні реакції та будувати продуктивні міжособистісні взаємини. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
| dc.subject | емоційний інтелект | uk |
| dc.subject | професійна самореалізації | uk |
| dc.subject | особистісний розвиток | uk |
| dc.title | Емоційний інтелект як чинник особи-стісного розвитку та професійної самореалізації | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.