Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23575| Назва: | Психологічні особливості становлення агресивності в підлітковому періоді |
| Автори: | Грицук, М. С. |
| Ключові слова: | підлітковий період агресивність підлітковий вік |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» |
| Бібліографічний опис: | Грицук М. С. Психологічні особливості становлення агресивності в підлітковому періоді / М. С. Грицук // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 251-256. |
| Короткий огляд (реферат): | Проблема формування агресивності у підлітковому віці має багатовимірний і складний характер, що зумовлює необхідність її вивчення у межах міждисциплінарного під-ходу із залученням психологічних, соціальних, біологічних та навіть культурно-антропологічних аспектів. Саме підлі-тковий вік є періодом інтенсивних змін у розвитку особис-тості, коли відбувається глибока перебудова емоційної, ко-гнітивної, мотиваційної та соціальної сфер. Ці процеси су-проводжуються підвищеною чутливістю до зовнішніх впливів, потребою у самоствердженні та прагненням до незалежності, що нерідко породжує внутрішні конфлікти та емоційну нестійкість. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23575 |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 36.pdf | 3.47 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.