Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23548
Назва: Проблеми міждисциплінарного викладання фізики з математикою в НУШ
Автори: Педосюк, Д. О.
Совкова, Тетяна Сократівна
Sovkova, Tetiana Sokrativna
Ключові слова: міждисциплінарність
викладання фізики
фізичні задачі
аналітичне мислення
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Педосюк Д. О. Проблеми міждисциплінарного викладання фізики з математикою в НУШ / Д. О. Педосюк,Т. С. Совкова // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 63-64.
Короткий огляд (реферат): Міждисциплінарність забезпечує глибші зв’язки між фізичними явищами та математичними моделями. Аналіз традиційного та міждисциплінарного підходів дозволяє визначити ефективні стратегії навчання для формування цілісних знань і підвищення якості освіти. Міждисциплінарний підхід до викладання фізики та математики є важливою складовою реалізації сучасних освітніх стандартів, що спрямовані не лише на глибоке засвоєння теоретичних знань, а й на розвиток уміння застосовувати їх комплексно та практично в різноманітних життєвих ситуаціях. Заняття на стику фізики та математики розвивають аналітичне мислення, творчий підхід та комунікаційні навички учнів. Використання фізичних задач на уроках математики демонструє практичну цінність абстрактних понять, що стимулює мотивацію до вивчення природничих наук.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23548
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рedosuk.pdf649.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.