Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23548
Title: Проблеми міждисциплінарного викладання фізики з математикою в НУШ
Authors: Педосюк, Д. О.
Совкова, Тетяна Сократівна
Sovkova, Tetiana Sokrativna
Keywords: міждисциплінарність
викладання фізики
фізичні задачі
аналітичне мислення
Issue Date: 2025
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Педосюк Д. О. Проблеми міждисциплінарного викладання фізики з математикою в НУШ / Д. О. Педосюк,Т. С. Совкова // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 63-64.
Abstract: Міждисциплінарність забезпечує глибші зв’язки між фізичними явищами та математичними моделями. Аналіз традиційного та міждисциплінарного підходів дозволяє визначити ефективні стратегії навчання для формування цілісних знань і підвищення якості освіти. Міждисциплінарний підхід до викладання фізики та математики є важливою складовою реалізації сучасних освітніх стандартів, що спрямовані не лише на глибоке засвоєння теоретичних знань, а й на розвиток уміння застосовувати їх комплексно та практично в різноманітних життєвих ситуаціях. Заняття на стику фізики та математики розвивають аналітичне мислення, творчий підхід та комунікаційні навички учнів. Використання фізичних задач на уроках математики демонструє практичну цінність абстрактних понять, що стимулює мотивацію до вивчення природничих наук.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23548
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рedosuk.pdf649.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.