Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23545| Title: | Метод проєктів як елемент адаптивного навчання |
| Authors: | Павловський, В. В. Шкатуляк, Наталія Михайлівна Shkatulyak, Natalya Mykhailivna Усов, Валентин Валентинович Usov, Valentyn Valentynovych |
| Keywords: | метод проектів адаптивне навчання проектна діяльність STEM-проект |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Citation: | Павловський В. В. Метод проєктів як елемент адаптивного навчання / В. В. Поплавський, Н. М. Шкатуляк // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 56-58. |
| Abstract: | Одним із найцікавіших став STEAM-проєкт «Вогні Майстерності». Його мета – показати, як знання з різних сфер можуть поєднуватися у спільній справі. У проєкті брали участь зварники, кравці й кухари. Разом вони створювали кінцевий продукт, проходячи всі етапи – від задуму до реалізації. Зварники виготовили мангал з оригінальним дизайном, кравці пошили спеціальний одяг для кухарів, а кухари приготували на цьому мангалі страви. У результаті кожен учень не просто виконав завдання – він відчув себе частиною команди, зрозумів, як важливо мислити творчо, співпрацювати, довіряти один одному й цінувати власну працю. Такі проєкти – це не лише навчання, а й справжній досвід життя, який залишається з молодою людиною надовго. Під час роботи над проєктом діти дотримуються всіх етапів проектної діяльності: організаційно-підготовчого, конструкторського, технологічного, завершального. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23545 |
| Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Pavlovsky.pdf | 690.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.