Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23545
Title: Метод проєктів як елемент адаптивного навчання
Authors: Павловський, В. В.
Шкатуляк, Наталія Михайлівна
Shkatulyak, Natalya Mykhailivna
Усов, Валентин Валентинович
Usov, Valentyn Valentynovych
Keywords: метод проектів
адаптивне навчання
проектна діяльність
STEM-проект
Issue Date: 2025
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Павловський В. В. Метод проєктів як елемент адаптивного навчання / В. В. Поплавський, Н. М. Шкатуляк // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 56-58.
Abstract: Одним із найцікавіших став STEAM-проєкт «Вогні Майстерності». Його мета – показати, як знання з різних сфер можуть поєднуватися у спільній справі. У проєкті брали участь зварники, кравці й кухари. Разом вони створювали кінцевий продукт, проходячи всі етапи – від задуму до реалізації. Зварники виготовили мангал з оригінальним дизайном, кравці пошили спеціальний одяг для кухарів, а кухари приготували на цьому мангалі страви. У результаті кожен учень не просто виконав завдання – він відчув себе частиною команди, зрозумів, як важливо мислити творчо, співпрацювати, довіряти один одному й цінувати власну працю. Такі проєкти – це не лише навчання, а й справжній досвід життя, який залишається з молодою людиною надовго. Під час роботи над проєктом діти дотримуються всіх етапів проектної діяльності: організаційно-підготовчого, конструкторського, технологічного, завершального.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23545
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlovsky.pdf690.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.