Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23526
Назва: Роль адаптивного навчання у вивченні вищої математики та фізики у вищих навчальних закладах
Автори: Войтік, Т. Г.
Копєйкіна, Т. Г.
Ключові слова: адаптивне навчання
освітній процес
вища школа
моделювання механічних процесів
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Войтік Т. Г. Роль адаптивного навчання у вивченні вищої математики та фізики у вищих навчальних закладах / Т. Г. Войтік, Т. Г. Копєйкіна // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 31-33.
Короткий огляд (реферат): Адаптивне навчання є критично важливим інструментом для персоналізації освітнього процесу у вищій школі, особливо у складних дисциплінах, таких як вища математика та фізика. Метою АН є подолання неоднорідності вхідного рівня знань студентів та мінімізація академічного відсіву. Завдяки використанню алгоритмів штучного інтелекту, АН-системи динамічно створюють індивідуальні навчальні траєкторії, пропонують миттєвий зворотний зв'язок та автоматизовано коригують контент і темп. Це підвищує глибину розуміння матеріалу, розвиває навички саморегуляції та значно покращує загальну академічну успішність майбутніх інженерів та науковців. Значна частина студентів перших курсів має суттєві прогалини у шкільній математиці та фізиці, що є фундаментом для вищої освіти. Традиційна уніфікована методика навчання не здатна ефективно задовольнити ці індивідуальні потреби.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23526
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vojtik.pdf659.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.