Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23526| Title: | Роль адаптивного навчання у вивченні вищої математики та фізики у вищих навчальних закладах |
| Authors: | Войтік, Т. Г. Копєйкіна, Т. Г. |
| Keywords: | адаптивне навчання освітній процес вища школа моделювання механічних процесів |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Citation: | Войтік Т. Г. Роль адаптивного навчання у вивченні вищої математики та фізики у вищих навчальних закладах / Т. Г. Войтік, Т. Г. Копєйкіна // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 31-33. |
| Abstract: | Адаптивне навчання є критично важливим інструментом для персоналізації освітнього процесу у вищій школі, особливо у складних дисциплінах, таких як вища математика та фізика. Метою АН є подолання неоднорідності вхідного рівня знань студентів та мінімізація академічного відсіву. Завдяки використанню алгоритмів штучного інтелекту, АН-системи динамічно створюють індивідуальні навчальні траєкторії, пропонують миттєвий зворотний зв'язок та автоматизовано коригують контент і темп. Це підвищує глибину розуміння матеріалу, розвиває навички саморегуляції та значно покращує загальну академічну успішність майбутніх інженерів та науковців. Значна частина студентів перших курсів має суттєві прогалини у шкільній математиці та фізиці, що є фундаментом для вищої освіти. Традиційна уніфікована методика навчання не здатна ефективно задовольнити ці індивідуальні потреби. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23526 |
| Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Vojtik.pdf | 659.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.