Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23509
Title: Особливості методики викладання теорії ймовірності у закладах середньої загальної освіти
Authors: Ткаченко, О. О.
Калюжний-Вербовецький, Дмитро Семенович
Keywords: теорія ймовірностей
ймовірнісно-статистичні уявлення
наочність і практичність
статистичне мислення
Issue Date: 2025
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Ткаченко О. О. Особливості методики викладання теорії ймовірності у закладах середньої загальної освіти / О. О. Ткаченко, Д. С. Калюжний-Вербовецький // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 27-29.
Abstract: Теорія ймовірностей є фундаментом для розвитку критичного, логічного та статистичного мислення. Саме тому її вивчення має не лише навчальний, а й практичний зміст. Теорія ймовірностей у шкільному курсі математики вводиться як інструмент пізнання випадкових процесів, з якими учні зустрічаються у повсякденному житті: у спорті, медицині, прогнозі погоди, іграх, фінансах. Однак абстрактність понять і недостатній практичний досвід створюють труднощі під час викладання цієї теми. Тому актуальним є пошук ефективних методик, форм і засобів навчання, які допомагають зробити матеріал доступним, цікавим і зрозумілим. Основною метою є формування у школярів елементарних ймовірнісно-статистичних уявлень та розвиток уміння застосовувати ці знання на практиці.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23509
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachenko.pdf831.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.