Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23509
Назва: Особливості методики викладання теорії ймовірності у закладах середньої загальної освіти
Автори: Ткаченко, О. О.
Калюжний-Вербовецький, Дмитро Семенович
Ключові слова: теорія ймовірностей
ймовірнісно-статистичні уявлення
наочність і практичність
статистичне мислення
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Ткаченко О. О. Особливості методики викладання теорії ймовірності у закладах середньої загальної освіти / О. О. Ткаченко, Д. С. Калюжний-Вербовецький // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 27-29.
Короткий огляд (реферат): Теорія ймовірностей є фундаментом для розвитку критичного, логічного та статистичного мислення. Саме тому її вивчення має не лише навчальний, а й практичний зміст. Теорія ймовірностей у шкільному курсі математики вводиться як інструмент пізнання випадкових процесів, з якими учні зустрічаються у повсякденному житті: у спорті, медицині, прогнозі погоди, іграх, фінансах. Однак абстрактність понять і недостатній практичний досвід створюють труднощі під час викладання цієї теми. Тому актуальним є пошук ефективних методик, форм і засобів навчання, які допомагають зробити матеріал доступним, цікавим і зрозумілим. Основною метою є формування у школярів елементарних ймовірнісно-статистичних уявлень та розвиток уміння застосовувати ці знання на практиці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23509
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachenko.pdf831.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.