Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23508| Назва: | Коннективізм - теорія навчання цифрової епохи |
| Автори: | Кухаренко, В. М. |
| Ключові слова: | коннективізм цифрова епоха навчання Ші дистанційна освіта |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Бібліографічний опис: | Кухаренко В. М. Коннективізм - теорія навчання цифрової епохи / В. М. Кухаренко // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 25-27. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто коннективізм як сучасну теорію навчання, що відповідає викликам цифрової епохи. Визначено його місце в еволюції дистанційної освіти: від біхевіористських і когнітивних моделей до конструктивізму, а з 2008 року — до коннективізму. З 2025 року, у зв’язку з появою генеративного штучного інтелекту, окреслюється новий етап — «навчання з ШІ», що потенційно трансформує освітні парадигми. Коннективізм, запропонований Дж. Сіменсом і С. Даунсом, базується на теоріях мереж, хаосу, складних систем і самоорганізації. Знання розглядається як мережа зв’язків між сутностями — нейронами, людьми, артефактами. Навчання — це процес створення, зміцнення або розриву цих зв’язків. Прийняття рішень у змінному середовищі є формою навчання, що вимагає здатності бачити зв’язки, адаптуватися до нової інформації та підтримувати актуальність знань. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23508 |
| Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Kuharenko.pdf | 660.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.