Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23376
Title: Штучний інтелект у науковій діяльності викладача університету: методологія та інструментарій: монографія
Authors: Скворцова, Світлана Олексіївна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Симоненко, Т. В.
Keywords: монографія
штучний інтелект
ШІ
наукова діяльність
методологія
інструментарій
вища освіта
чат-боти
аналіз чат-ботів
Claude
Claude
Claude
Claude
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Скворцова С., Симоненко Т. Штучний інтелект у науковій діяльності викладача університету: методологія та інструментарій: монографія. Одеса, Університет Ушинського, 2025. 199 с.
Abstract: Монографія «Штучний інтелект у науковій діяльності викладача університету: методологія та інструментарій» узагальнює сучасні підходи до впровадження технологій штучного інтелекту у сферу вищої освіти, спираючись на дослідження професорів Світлани Скворцової та Тетяни Симоненко. Особливу увагу приділено аналізу чат-ботів (Claude, Copilot, ChatGPT, Gemini тощо) як інструментів підтримки наукової, навчальної та організаційної роботи викладача. Розглянуто приклади використання ШІ для виконання рутинних завдань (пошук, обробка й упорядкування інформації) та нерутинних (створення нових знань, проєктування досліджень, взаємодія зі студентами). Запропоновано методологічні засади й практичні рекомендації щодо ефективного та етичного використання інструментів ШІ. Видання адресоване викладачам університетів, аспірантам, студентам і всім, хто цікавиться сучасними освітніми технологіями та трансформацією наукової діяльності.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23376
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Monograph. Skvortsova S. Symonenko T. 2025.pdf13.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.