Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23354
Назва: Методика формування в молодших школярів умінь розв’язувати задачі певних видів: навчальний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта.
Автори: Скворцова, Світлана Олексіївна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Haievets, Yana Stanislavivna
Гаєвець, Яна Станіславівна
Ключові слова: навчальний посібник
НУШ
технології навчання математики у початковій школі
навчання математики
вміння розв’язувати задачі
сюжетні задачі
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Скворцова С. О., Гаєвець Я. С. Методика формування в молодших школярів умінь розв’язувати задачі певних видів: навчальний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта. Одеса, Університет Ушинського, 2025. 162 с.
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник містить загальний опис дисципліни «Технології навчання математики у початковій школі» відповідно освітньо-професійної програми підготовки магістрів спеціальності 013 Початкова освіта; теоретичну інформацію до теми «Технологія формування вміння розв’язувати задачі певних видів в НУШ»; завдання для самоперевірки; тематику та завдання до практичних занять; завдання до самостійної роботи; тематику доповідей для індивідуальних навчально-дослідних завдань здобувачів вищої освіти. Основна частина посібника присвячена детальному розгляду теоретико-методичних основ навчання учнів розв’язування сюжетних задач, а саме: подано методику формування в молодших школярів умінь розв’язувати задачі певних видів: задачі на знаходження четвертого пропорційного, на пропорційне ділення, на знаходження невідомих за двома різницями, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу, на одночасний рух назустріч або у протилежних напрямках, на одночасний рух в одному напрямку (наздогін та з відставанням). Усі типові задачі класифіковані на групи за способом розв’язання: задачі, що містять однакову величну для двох випадків, задачі на процеси. В межах кожної групи здійснюється дослідження задач через зміну ситуації задачі або зміну числових даних, або зміну шуканого, або інших характеристик, що допомагає поступово узагальнювати математичну структуру та спосіб розв’язання задач.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23354
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Navchalʹnyy posibnyk_2_Skvortsova_Hayevetsʹ 1.pdf3.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.