Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23354
Назва: | Методика формування в молодших школярів умінь розв’язувати задачі певних видів: навчальний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта. |
Автори: | Скворцова, Світлана Олексіївна Skvortsova, Svitlana Oleksiivna Haievets, Yana Stanislavivna Гаєвець, Яна Станіславівна |
Ключові слова: | навчальний посібник НУШ технології навчання математики у початковій школі навчання математики вміння розв’язувати задачі сюжетні задачі |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Скворцова С. О., Гаєвець Я. С. Методика формування в молодших школярів умінь розв’язувати задачі певних видів: навчальний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта. Одеса, Університет Ушинського, 2025. 162 с. |
Короткий огляд (реферат): | Навчальний посібник містить загальний опис дисципліни «Технології навчання математики у початковій школі» відповідно освітньо-професійної програми підготовки магістрів спеціальності 013 Початкова освіта; теоретичну інформацію до теми «Технологія формування вміння розв’язувати задачі певних видів в НУШ»; завдання для самоперевірки; тематику та завдання до практичних занять; завдання до самостійної роботи; тематику доповідей для індивідуальних навчально-дослідних завдань здобувачів вищої освіти. Основна частина посібника присвячена детальному розгляду теоретико-методичних основ навчання учнів розв’язування сюжетних задач, а саме: подано методику формування в молодших школярів умінь розв’язувати задачі певних видів: задачі на знаходження четвертого пропорційного, на пропорційне ділення, на знаходження невідомих за двома різницями, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу, на одночасний рух назустріч або у протилежних напрямках, на одночасний рух в одному напрямку (наздогін та з відставанням). Усі типові задачі класифіковані на групи за способом розв’язання: задачі, що містять однакову величну для двох випадків, задачі на процеси. В межах кожної групи здійснюється дослідження задач через зміну ситуації задачі або зміну числових даних, або зміну шуканого, або інших характеристик, що допомагає поступово узагальнювати математичну структуру та спосіб розв’язання задач. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23354 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Navchalʹnyy posibnyk_2_Skvortsova_Hayevetsʹ 1.pdf | 3.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.